niedziela, 27 kwietnia 2014

Stos prawie romantyczny

Ostatnio te moje stosy są niewielkie. Na pewno ostatnio udało mi się ograniczyć książkowe zakupy, co ma na to duży wpływ. Poza tym często wymieniam w bibliotece pojedyncze książki, a przecież stos z dwóch powieści to nie stos. 
Tym razem też z ilością nie poszalałam, ale mam nadzieję na ciekawe lektury.



  1. Karen Doornebos, Dama w opałach
  2. Zoe Fishman, Kwestia równowagi
  3. Kimberley Freeman, Wzgórze dzikich kwiatów
  4. Leslie Daniels, W łóżku z Nabokovem
  5. Glenn Cooper, Biblioteka umarłych
  6. Jacek Piekara, Sługa boży
Tradycyjnie spytam: polecacie coś? Czytaliście? Zrobiło na Was wrażenie?

21 komentarzy:

  1. Uch, u mnie też stosy maleją z miesiąca na miesiąc...a zaległości nie ubywa, jak to jest?
    Do Piekary nie mam już sił, za to chętnie przeczytałabym "Bibliotekę umarłych" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te zaległe książki się po kryjomu, po kątach rozmnażają :D One takie podstępne są...
      Ja Piekarę czytam dorywczo. Raz na kwartał- pół roku jakąś książkę (a czasem i rzadziej). No i po wielkiej klapie jaką jest dla mnie "Alicja" to zdecydowanie sięgam jedynie po Mordimera.

      Usuń
  2. Nie słyszałam o żadnej z tych książek, ale muszę przyznać, że "W łóżku z Nabokovem" brzmi niezwykle intrygująco. U mnie w tym miesiącu będą chyba tylko 3 książki na stosie, więc też bardzo bardzo skromnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że wszędzie stosy maleją :)
      Tylko proszę żadnych nieprzyzwoitych skojarzeń nie mieć! To chyba bardzo porządna książka :D

      Usuń
  3. Bardzo, bardzo ciekawy stos. "Wzgórze Dzikich Kwiatów" mam i ja, więc pewnie przeczytam za jakiś czas. Mam również chrapkę na wszystkie pozycje, oprócz "Sługi bożego", bo to raczej nie mój gust czytelniczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, której uda się to pierwszej :)
      "Sługa boży" to akie urozmaicenie tego stosu- żeby za słodko nie było.

      Usuń
  4. Ciekawy stos, życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny stosik :) "Dama w opałach" mnie swego czasu interesowała ale zrezygnowałam z lektury po kąśliwych recenzjach...Poczekam teraz na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie trochę przestraszyłaś. Ale może nie będzie z nią aż tak źle :)

      Usuń
  6. piękny stos :) Wzgórze dzikich kwiatów już mam na półce i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fascynujący stos. Żadnej nie czytałam. Na każdą mam ochotę. U mnie stosy im mniejsze tym większe. Cuda normalnie. Pasjonującej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście brzmi tajemniczo- bez magii się na pewno tak nie da :)

      Usuń
  8. "Wzgórze Dzikich Kwiatów" jest po prostu cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś hit blogowy to jest widzę :) Ale cieszę się słysząc pozytywne głosy :D

      Usuń
  9. "Bibliotekę Umarłych" czytałam - całkiem nieźle się bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej czuję się zachęcona :)

      Usuń
    2. Jestem ciekawa Twojej opinii. Także jeśli chodzi o "Sługę Bożego", bo Piekara wywołuje we mnie tak mieszane uczucia, że już sama nie wiem, co o nim sądzić i czy ryzykować sięgnięcie po kolejne jego książki.

      Usuń
  10. "Dama w opałach"- bardzo przyjemna i relaksująca książka, ale z chęcią przeczytam Twoją opinię na jej temat ;) Z niecierpliwością będę również czekała na recenzję "Wzgórza dzikich kwiatów"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie zdążyłam już przeczytać i co do obu muszę przyznać Ci rację :)

      Usuń