środa, 4 grudnia 2013

Zamiast podsumowania

Uczestnicy wyzwania Nie tylko literatura piękna zapewne zauważyli, że minęły kolejne  3 miesiące i czas na kolejne podsumowanie. Mam nadzieję, że nikt na nie nie czekał z ogromną niecierpliwością gdyż uznałam jednak, i mam nadzieję, że się ze mną zgodzicie, że przedłużymy tę turę o miesiąc, a nową zaczniemy wraz z nastaniem nowego roku. Będzie okazja zrobić noworoczne postanowienie: "przeczytam jedną książkę, która nie jest beletrystyką"
Co Wy na to? Ktoś pragnie zaprotestować?

6 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, to ja nawet nie pomyślałam, że będzie teraz podsumowanie, od razu założyłam, że będzie pod koniec roku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo to logiczne bardziej :) Ale że zaczynaliśmy jakoś w poprzek kwartałów, to powinno wypaść teraz :)

      Usuń
  2. W porządku. Jeśli tylko masz zamiar kontynuować to wyzwanie w przyszłym roku to ja nie będę zgłaszała żadnych obiekcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc po tym, że rozwijamy się ciągle to jak najbardziej :)

      Usuń
  3. Również nie protestuję i czekam cierpliwie. :)

    OdpowiedzUsuń