piątek, 5 lipca 2013

Stos na początek wakacji

Dość dawno nie pokazywałam Wam czekających na mnie książek. Tym razem stos niewielki, gdyż w dalszym ciągu czekają na mnie lektury z kilku poprzednich. Niestety jestem książkowym chomikiem.


  

Pierwsze trzy pozycje to prezent od Instytutu Wydawniczego Erica
1. Marcin Hybel, Na zdrowie
2. Łukasz Malinowski, Skald. Karmiciel kruków
3. Andrzej Sawicki, Honor legionu
Kolejne dwie książki to własne zakupy  
4. Julia Stagg, Francuska oberża
5. Madelaine Lowe, Przestań całować żaby. Czas rozejrzeć się za Księciem z Bajki
Ostatnie cztery to już biblioteczne łupy
6. Hazel Osmond, Kto się boi pana Wolfe'a
7. Rowan Coleman, Szczęśliwy dom złamanych serc
8. Cathleen Schine, Między nami nowojorczykami
9. Nicky Pellegrino, Wakacje w Italii 

I jak zwykle spytam: znacie coś? Czytaliście? Polecacie/odradzacie?

9 komentarzy:

  1. No to masz co czytać:) Nie znam żadnej z tych pozycji więc nie doradzę, ale podoba mi się tytuł francuska oberża, od niego bym zaczęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się przy wyborze kierowałam tytułem/okładką/opisem z tyłu więc też są dla mnie na razie tajemnicą :D

      Usuń
  2. Niczego mądrego ci nie doradzę - ja tam cieszę się na świetnie zapowiadającą się lekturę "Skalda":)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę choć mam wrażenie, że ostatnio jak czytam coś historycznego to o wikingach.

      Usuń
  3. Czytałam "Wakacje w Italii". Wyjątkowo książka mnie zaskoczyła! I idealnie wpasowała się w wakacyjny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jest taka jak się spodziewałam :) Cieszę się bardzo

      Usuń
  4. Życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, patrząc na moje chomikowanie to mogą się one za kilka miesięcy pojawić. Obawiam się, że jakbym spojrzała na zdjęcia stosów z zeszłych wakacji to znalazłabym na nich książki, które dalej na przeczytanie czekają...

      Usuń
  5. Przynajmniej ma jakieś plusy :P

    OdpowiedzUsuń